Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου

 Στα πλαίσια του εορτασμού της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα γεγονότα.
Στη συνέχεια εστιάσαμε στις έννοιες «Πόλεμος και Ειρήνη», αναλύσαμε τα χαρακτηριστικά τους και τις επιπτώσεις τους για την ανθρωπότητα.
Ορίσαμε τον όρο «κράτος» και τα βασικά στοιχεία που διαφοροποιούν το ένα κράτος από το άλλο: σύνορα, σημαία, γλώσσα, ιστορία.
Αναγνωρίσαμε τη σημαία του δικού μας κράτους, της πατρίδας μας, μάθαμε την ιστορία της.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Αγιασμός 2019-2020

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά.
Τις επόμενες ημέρες οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας για να γνωρίσουν την ομάδα των συμμαθητών τους, να δημιουργήσουν προσωπικές σχέσεις και έπαιξαν ελεύθερα για να γνωρίσουν το χώρο του σχολείου.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Θεματικές ενότητες 2018-2019

Αγαπητοί γονείς Θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε συνοπτικά, με τις φωτογραφίες που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια, τις θεματικές που επεξεργαστήκαμε από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τις δράσεις μας , αλλά κυρίως τους τρόπους με τους οποίους οι μαθητές μας ενεπλάκησαν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία.
Ελπίζουμε να χαρείτε και εσείς την εξελικτική πορεία των μαθητών μας.
Οι εκπαιδευτικοί.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Φιλία

Εκτύπωση Email

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18

Το νηπιαγωγείο ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού ( μετά την οικογένεια ), πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα.

Το πρόβλημα της μετάβασης του παιδιού από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό για πολλές χώρες του κόσμου είναι τόσο παλιό όσο και το ίδιο το νηπιαγωγείο, το οποίο παίζει μεσολαβητικό ρόλο στην ομαλή ένταξη και προσαρμογή του παιδιού στο δημοτικό σχολείο, με απώτερο σκοπό την εναρμόνιση του περάσματος από την προσχολική στη σχολική ζωή, καθώς και τη μείωση των όποιων σχολικών καθυστερήσεων. Ωστόσο, παρουσιάζονται αξεπέραστες δυσκολίες σε έναν σημαντικό αριθμό παιδιών, με αποτέλεσμα η μετάβαση να εξακολουθεί να αποτελεί νευραλγικό σημείο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα (Κιτσαράς, 1989).

Στην Ελλάδα το θέμα της μετάβασης αποτελεί ακόμη και σήμερα θέμα έρευνας χωρίς να έχει γίνει από την εκπαιδευτική κοινότητα κάποια πρακτική προσέγγιση. Στον καινούριο «Οδηγό Νηπιαγωγού» (2006) υπάρχουν σύντομες αναφορές στο θέμα της ομαλής μετάβασης, σε τρεις μόνο σελίδες του, στην 20, 40 και 83, από το σύνολο των 432 σελίδων του.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Ο εαυτός μου

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Λέω δυνατά το όνομά μου και κάτι που μου αρέσει.
  • Ρωτώ τον φίλο μου το όνομά του και τι του αρέσει. Στη συνέχεια λέω δυνατά το όνομα του φίλου μου και τι του αρέσει. Το ίδιο κάνει και αυτός για μένα(ζευγάρι).
  • Κοιτώ τον καθρέφτη και περιγράφω τον εαυτό μου.
  • Συζητάμε τι επιτρέπεται και τι όχι να κάνω στην τάξη, ώστε να μην ενοχλώ, να περνώ καλά, να γίνουμε όλοι φίλοι, να γίνουμε ομάδα(κανόνες της τάξης).

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email