Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Για την επέτειο του Πολυτεχνείου τα παιδιά:
Στα πλαίσια του εορτασμού της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα γεγονότα.
Στη συνέχεια εστιάσαμε στις έννοιες «Πόλεμος και Ειρήνη», αναλύσαμε τα χαρακτηριστικά τους και τις επιπτώσεις τους για την ανθρωπότητα.
Ορίσαμε τον όρο «κράτος» και τα βασικά στοιχεία που διαφοροποιούν το ένα κράτος από το άλλο: σύνορα, σημαία, γλώσσα, ιστορία.
Αναγνωρίσαμε τη σημαία του δικού μας κράτους, της πατρίδας μας, μάθαμε την ιστορία της.
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά.
Τις επόμενες ημέρες οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας για να γνωρίσουν την ομάδα των συμμαθητών τους, να δημιουργήσουν προσωπικές σχέσεις και έπαιξαν ελεύθερα για να γνωρίσουν το χώρο του σχολείου.
Αγαπητοί γονείς Θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε συνοπτικά, με τις φωτογραφίες που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια, τις θεματικές που επεξεργαστήκαμε από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τις δράσεις μας , αλλά κυρίως τους τρόπους με τους οποίους οι μαθητές μας ενεπλάκησαν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία.
Ελπίζουμε να χαρείτε και εσείς την εξελικτική πορεία των μαθητών μας.
Οι εκπαιδευτικοί.
Το νηπιαγωγείο ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού ( μετά την οικογένεια ), πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα.
Το πρόβλημα της μετάβασης του παιδιού από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό για πολλές χώρες του κόσμου είναι τόσο παλιό όσο και το ίδιο το νηπιαγωγείο, το οποίο παίζει μεσολαβητικό ρόλο στην ομαλή ένταξη και προσαρμογή του παιδιού στο δημοτικό σχολείο, με απώτερο σκοπό την εναρμόνιση του περάσματος από την προσχολική στη σχολική ζωή, καθώς και τη μείωση των όποιων σχολικών καθυστερήσεων. Ωστόσο, παρουσιάζονται αξεπέραστες δυσκολίες σε έναν σημαντικό αριθμό παιδιών, με αποτέλεσμα η μετάβαση να εξακολουθεί να αποτελεί νευραλγικό σημείο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα (Κιτσαράς, 1989).
Στην Ελλάδα το θέμα της μετάβασης αποτελεί ακόμη και σήμερα θέμα έρευνας χωρίς να έχει γίνει από την εκπαιδευτική κοινότητα κάποια πρακτική προσέγγιση. Στον καινούριο «Οδηγό Νηπιαγωγού» (2006) υπάρχουν σύντομες αναφορές στο θέμα της ομαλής μετάβασης, σε τρεις μόνο σελίδες του, στην 20, 40 και 83, από το σύνολο των 432 σελίδων του.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τους στόχους και τις δραστηριότητες του project καθώς και να δείτε φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
Ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα.
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Φτιάξαμε τους κανόνες της τάξης μας.