Προσωπική και Κοινωνική Ανάπτυξη

Οι μαθητές ενεπλάκησαν σε δραστηριότητες που είχαν σκοπό την απόκτηση δεξιοτήτων, όπως η χρήση ψαλιδιού, πινέλων κ.λ.π.
Στη συνέχεια και στα πλαίσια της Προσωπικής και Κοινωνικής Ανάπτυξης παρουσίασαν και ζωγράφισαν τον εαυτό τους, αναγνώρισαν τις μεταξύ τους διαφορές, έμαθαν να αποδέχονται τη διαφορετικότητα, έμαθαν το όνομά τους και το δημιούργησαν με πολλούς τρόπους.

Δημιούργησαν το σχολείο που ονειρεύονται κα επέλεξαν τις αξίες και τα συναισθήματα που αναζητούν σε αυτό.
Επίσης στα πλαίσια της Γλώσσας, επεξεργάστηκαν το βιβλίο του Peter H. Reynolds «Η Λία και η τελεία», παρακολούθησαν τη βιωματική παράσταση η οποία ήταν βασισμένη στο βιβλίο, «διάβασαν» το βιβλίο και από το Διαδίκτυο, αναγνωρίζοντας διαφορετικούς τρόπους ανάγνωσης, αναζήτησαν την τελεία με τον μεγεθυντικό φακό, είδαν έργα τέχνης βασισμένα στην τεχνική του πουαντιγισμού, και τέλος φιλοτέχνησαν το δικό τους έργο με αυτή την τεχνική αφιερωμένο στη ΦΙΛΙΑ.

Εκτύπωση Email