• ΑΡΧΙΚΗ
  • PROJECTS
  • Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ανατρέποντας τα στερεότυπα των παραμυθιών, ανατρέπουμε τα στερεότυπα της ζωής μας»

Ο εαυτός μου

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Λέω δυνατά το όνομά μου και κάτι που μου αρέσει.
  • Ρωτώ τον φίλο μου το όνομά του και τι του αρέσει. Στη συνέχεια λέω δυνατά το όνομα του φίλου μου και τι του αρέσει. Το ίδιο κάνει και αυτός για μένα(ζευγάρι).
  • Κοιτώ τον καθρέφτη και περιγράφω τον εαυτό μου.
  • Συζητάμε τι επιτρέπεται και τι όχι να κάνω στην τάξη, ώστε να μην ενοχλώ, να περνώ καλά, να γίνουμε όλοι φίλοι, να γίνουμε ομάδα(κανόνες της τάξης).

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Διαφορετικότητα

Είμαστε διαφορετικοί αλλά και μοναδικοί ! Κανένας άνθρωπος δεν είναι εντελώς ίδιος με κάποιον άλλο. Βλέπουμε τα πράγματα με τον ίδιο ή διαφορετικό τρόπο, έχουμε κοινά και διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Ο γενικός σκοπός του προγράμματος μέσα από διάφορες δραστηριότητες, ήταν η αποδοχή από τα νήπια της διαφορετικότητας .

Επιμέρους στόχοι:

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Βιβλιοθήκη

Η οργάνωση και η λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης κατέχει κεντρική θέση στο Νηπιαγωγείο. Η ενασχόληση των παιδιών με τα βιβλία είναι καθοριστικής σημασίας για την εισαγωγή τους στο γραπτό και προφορικό λόγο, για την φιλαναγνωσία. Στον Οδηγό Νηπιαγωγού στο ΔΕΠΠΣ και στο Ν.Π.Σ., δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο.

Οι στόχοι τώρα της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι οι εξής:

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ 2016-2017

Η αναγνώριση της σπουδαιότητας των πρώτων εμπειριών του παιδιού κατά τη μετακίνησή του από ένα περιβάλλον αγωγής σε κάποιο άλλο, οδήγησε στην ανάδειξη του θέματος της μετάβασης σαν ένα από τα κρίσιμα ζητήματα του εκπαιδευτικού συστήματος σε διεθνές επίπεδο και από πολύ νωρίς βρέθηκε στο επίκεντρο της επιστημονικής έρευνας και μελέτης.

Όταν τα παιδιά μεταβαίνουν από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο, αυτά και οι οικογένειές τους συχνά βιώνουν μια περίοδο σημαντικών αλλαγών. Τα παιδιά γίνονται μέλη μιας μεγαλύτερης ομάδας με άλλες απαιτήσεις και συνήθειες, το πρόγραμμα και η μέθοδος διδασκαλίας αλλάζουν (Μπαγάκης 2006). Η αίσθηση της αλλαγής αποτελεί κοινό χαρακτηριστικό κάθε μετάβασης. Η συνειδητοποίση της αλλαγής προκαλεί στο άτομο την ενεργοποίηση του μηχανισμού της προσαρμογής, της ικανότητας αντίδρασης απέναντι στα «εμπόδια» που προκαλούν ανισορροπία στη δυναμική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον εαυτό του και τον περίγυρό του (Τοκμακίδου).

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Email

Πρόγραμμα πρόληψης και ενημέρωσης για το φαινόμενο των εξαφανίσεων των παιδιών

Το σχολείο συμμετείχε και υλοποίησε φέτος το πρόγραμμα «Το παπάκι πάει…», ένα πρόγραμμα πρόληψης και ενημέρωσης για το φαινόμενο των εξαφανίσεων των παιδιών. Υλοποιήθηκε σε συνεργασία με «Το Χαμόγελο του παιδιού», την Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας και το 4ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου επιμορφώθηκαν στο πρόγραμμα και για την καλύτερη υλοποίησή του διοργάνωσαν ενημερωτική συνάντηση για τους γονείς, με τον υπεύθυνο από «Το χαμόγελο του παιδιού» κο Αλεβίζο Στέφανο και την υπεύθυνη Αγωγής Υγείας κα Σιαφαρίκα Ευαγγελία.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο και Φωτογραφικό Υλικό

Εκτύπωση Email

Πάσχα

Εκτύπωση Email

Πλανήτες

Στο νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε φέτος με τους πλανήτες. Μας απασχόλησε:

  • Τι γνωρίζουμε για τους πλανήτες
  • Ονόματα πλανητών- Τι μας θυμίζουν
  • Πως μπορούμε να πάμε στο διάστημα
  • Πως λέγονται όσοι πηγαίνουν στο διάστημα
  • Εξωγήινοι –υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες
  • Μαθαίνουμε και γράφουμε τα ονόματα των πλανητών
  • Διαμόρφωση της δανειστικής βιβλιοθήκης με βιβλία σχετικά με το θέμα
  • Μετράμε τους πλανήτες
  • Ήλιος-Φως-θερμότητα
  • Ήλιος- Φεγγάρι- Σκιά-Ημέρα-Νύχτα (πείραμα), Εποχές- Έκλειψη-Φάσιες Σελήνης
  • Πλανήτες του δικού μας γαλαξία- Μορφολογία, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους , η θέση τους ως προς τον ήλιο
  • Βαρύτητα
  • Κομήτες
  • Επισκεπτόμαστε το Αστεροσκοπείο Πεντέλης
  • Φτιάχνουμε πλανήτες: με πλαστελίνη
  • Ζωγραφίζω τους πλανήτες και γράφω δίπλα από τον καθένα το όνομά του.
  • Φτιάχνουμε το πλανητικό συστημα με διάφορα υλικά.
  • Παριστάνουμε ότι είμαστε οι πλανήτες και αναπαριστούμε τις τροχιές τους γύρω από τον ήλιο
  • Βρίσκουμε στο Διαδίκτυο φωτογραφίες σχετικές με το θέμα

Δείτε φωτογραφικό υλικό

Εκτύπωση Email

25η Μαρτίου

Εκτύπωση Email

Απόκριες

Εκτύπωση Email