Νερό
Ασχοληθήκαμε επίσης με το νερό. Μας απασχόλησαν:
- Τι γνωρίζουμε για το νερό και τι θέλουμε ακόμα να μάθουμε
- Αναγνωρίζουμε λέξεις σχετικές με το θέμα, τις γράφουμε και μαθαίνουμε να τις χρησιμοποιούμε
- Δημιουργία ιστορίας για το νερό
- Η δανειστική βιβλιοθήκη εμπλουτίζεται με βιβλία σχετικά με το θέμα
- Αναζητούμε στο διαδίκτυο πληροφορίες και φωτογραφίες για το νερό
- Βλέπουμε video για τον κύκλο του νερού
- Διάκριση των τριών καταστάσεων του νερού (υγρό, στερεό, αέριο). Η θερμότητα ως παράγοντας μεταβολής της φυσικής κατάστασης
- Πήξη, Υγροποίηση, Τήξη, Εξάτμιση, Εξαέρωση - πειράματα
- Διαλυτότητα- πειράματα
- Βύθιση –πλεύση - πειράματα
- Ιδιότητες νερού-άχρωμο, άοσμο, άγευστο
- Τα παιδιά φτιάχνουν πίνακες με τα πειράματα και τα αποτελέσματα τους.
- Έννοιες: πολύ – λίγο, βαρύ – ελαφρύ, γεμάτο-άδειο
- Πίνακες μεγάλων ζωγράφων σχετικοί με το θέμα
- Σπουδή πάνω σ’ έναν πίνακα ή γλυπτό
- συνειδητοποίηση της σχέσης του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον, ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό και ενεργοποίηση ως προς την αντιμετώπισή τους
- αιτίες ρύπανσης του νερού. Καλλιέργεια στάσεων για την οικονομία του νερού και ευαισθητοποίηση στην ορθολογική χρήση του. Ορθή διαχείριση των φυσικών πόρων
- συνειδητοποιήση της ιστορική σημασία του νερού στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική εξέλιξη