Νερό

Ασχοληθήκαμε επίσης με το νερό. Μας απασχόλησαν:

  • Τι γνωρίζουμε για το νερό και τι θέλουμε ακόμα να μάθουμε
  • Αναγνωρίζουμε λέξεις σχετικές με το θέμα, τις γράφουμε και μαθαίνουμε να τις χρησιμοποιούμε
  • Δημιουργία ιστορίας για το νερό
  • Η δανειστική βιβλιοθήκη εμπλουτίζεται με βιβλία σχετικά με το θέμα
  • Αναζητούμε στο διαδίκτυο πληροφορίες και φωτογραφίες για το νερό
  • Βλέπουμε video για τον κύκλο του νερού
  • Διάκριση των τριών καταστάσεων του νερού (υγρό, στερεό, αέριο). Η θερμότητα ως παράγοντας μεταβολής της φυσικής κατάστασης
  • Πήξη, Υγροποίηση, Τήξη, Εξάτμιση, Εξαέρωση - πειράματα
  • Διαλυτότητα- πειράματα
  • Βύθιση –πλεύση - πειράματα
  • Ιδιότητες νερού-άχρωμο, άοσμο, άγευστο
  • Τα παιδιά φτιάχνουν πίνακες με τα πειράματα και τα αποτελέσματα τους.
  • Έννοιες: πολύ – λίγο, βαρύ – ελαφρύ, γεμάτο-άδειο
  • Πίνακες μεγάλων ζωγράφων σχετικοί με το θέμα
  • Σπουδή πάνω σ’ έναν πίνακα ή γλυπτό
  • συνειδητοποίηση της σχέσης του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον, ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό και ενεργοποίηση ως προς την αντιμετώπισή τους
  • αιτίες ρύπανσης του νερού. Καλλιέργεια στάσεων για την οικονομία του νερού και ευαισθητοποίηση στην ορθολογική χρήση του. Ορθή διαχείριση των φυσικών πόρων
  • συνειδητοποιήση της ιστορική σημασία του νερού στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική εξέλιξη

 

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο