Είμαι ο/η…Με λένε…

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκαν στο σχολείο μικρά και ευέλικτα σχέδια εργασίας που αφορούσαν στα εξής:

  • Είμαι ο/η… Με λένε…
  • Μιλώ για τον εαυτό μου
  • Γνωρίζω τον φίλο/η μου και μιλώ γι’ αυτόν/η
  • Γνωρίζω το σχολείο μου
  • Ορίζω τους κανόνες/οδηγίες της τάξης μου

Τα παιδιά υλοποίησαν διάφορες δραστηριότητες.

  • Κοιτώ τον καθρέφτη και περιγράφω τον εαυτό μου.
  • Αναγνωρίζω το όνομα μου ανάμεσα σε άλλα
  • Αναγνωρίζω το όνομά μου ανάμεσα σε άλλα και το τοποθετώ στον πίνακα παρουσιών
  • Αναγνωρίζω το συρτάρι μου από το όνομά μου
  • Αναγνωρίζω το αρχικό του ονόματός μου και το φωνάζω δυνατά
  • Βρίσκω λέξεις που αρχίζουν με το ίδιο γράμμα που αρχίζει το όνομά μου.
  • Βρίσκω και άλλα παιδιά της τάξης μου που έχουν το ίδιο όνομα και αποφασίζουμε μαζί πως θα ξεχωρίζει του καθενός.
  • Συνθέτω το όνομά μου με τα γράμματα που έχω στο φάκελο με το όνομά μου.
  • Αναγνωρίζω τα ονόματα των συμμαθητών μου και φτιάχνω το παρουσιολόγιο και το απουσιολόγιο της τάξης με βοηθό τον πίνακα της τάξης με τις φωτογραφίες και τα ονόματα όλων των παιδιών.
  • Γράφω το όνομά μου όπως μπορώ (η υπογραφή μου).
  • Αντιγράφω το όνομά μου από τον πίνακα της τάξης μου με τις φωτογραφίες και τα ονόματα όλων των παιδιών.
  • Γράφω το αρχικό του ονόματός μου
  • Γράφω το όνομα του φίλου μου στην ζωγραφιά που κάναμε μαζί.
  • Διακοσμούμε το αρχικό του ονόματός μας και φτιάχνουμε το δέντρο του σχολείου μας
  • Φτιάχνουμε έναν ήλιο για να συμβολίζει την ομάδα της τάξης μας και καθένας φτιάχνει την δική του αχτίνα με τον τρόπο που θέλει και γράφει το όνομά του.
  • Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και γράφω το όνομά μου.
  • Ζωγραφίζω μαζί με τον φίλο μου, εκείνος εμένα και εγώ εκείνον. Στη συνέχεια γράφουμε ο ένας το όνομα του άλλου.
  • Ζωγραφίζω και διακοσμώ το αρχικό του ονόματός μου.
  • Λέω το όνομά μου και κάτι που μου αρέσει
  • Ρωτώ τον φίλο μου το όνομά του, τι του αρέσει και τον παρουσιάζω στους άλλους. Μετά κάνει το ίδιο και αυτός για εμένα.
  • Διακρίνουμε τις διαφορές μεταξύ των παιδιών στην τάξη(μαλλιά, μάτια κ.λ.π.) και φτιάχνουμε λίστες με αυτά
  • Κάναμε το πρώτο μας πάρτυ
  • Γνωρίζουμε το σχολείο μας και του δίνουμε όνομα: «Το σχολείο της διασκέδασης». Στη συνέχεια όλοι μαζί το διακοσμούμε.
  • Φτιάξαμε τον πίνακα του σχολείου «αντιγράφοντας» τον γνωστό πίνακα του Φ.Λεζέ «Ανθρώπινες φιγούρες».
  • Φτιάξαμε μια μεγάλη καρδιά και την γεμίσαμε με παιδιά που αναπαριστούν καθένα από τα παιδιά του σχολείου.
  • Φτιάξαμε την πόλη μας, «την πόλη της αγάπης».
  • Μιλήσαμε για τις προσδοκίες μας από το Νηπιαγωγείο, τις ζωγραφίσαμε και τις αποθηκεύσαμε ώστε να τις ανοίξουμε στο τέλος της χρονιάς και να διαπιστώσουμε αν πραγματοπιήθηκαν.
  • Ορίσαμε πως θα λειτουργούμε στο σχολείο γράφοντας, ζωγραφίζοντας και υπογράφοντας τους κανόνες/οδηγίες της τάξης.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες των δραστηριοτήτων.

013
017
063
041
011
038
057
012
056
029
031
030
025
052
071
047
053
021
050
006
033
065
054
018
058
069
045
014
044
022
066
005
064
039
049
070
016
027
043
026
015
042
060
002
061
034
067
035
062
059
001
051
032
023
024
028
046
068
040
003
020
037
036
019
055
004

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο