Είμαι ο/η…Με λένε…

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκαν στο σχολείο μικρά και ευέλικτα σχέδια εργασίας που αφορούσαν στα εξής:

  • Είμαι ο/η… Με λένε…
  • Μιλώ για τον εαυτό μου
  • Γνωρίζω τον φίλο/η μου και μιλώ γι’ αυτόν/η
  • Γνωρίζω το σχολείο μου
  • Ορίζω τους κανόνες/οδηγίες της τάξης μου

Τα παιδιά υλοποίησαν διάφορες δραστηριότητες.

  • Κοιτώ τον καθρέφτη και περιγράφω τον εαυτό μου.
  • Αναγνωρίζω το όνομα μου ανάμεσα σε άλλα
  • Αναγνωρίζω το όνομά μου ανάμεσα σε άλλα και το τοποθετώ στον πίνακα παρουσιών
  • Αναγνωρίζω το συρτάρι μου από το όνομά μου
  • Αναγνωρίζω το αρχικό του ονόματός μου και το φωνάζω δυνατά
  • Βρίσκω λέξεις που αρχίζουν με το ίδιο γράμμα που αρχίζει το όνομά μου.
  • Βρίσκω και άλλα παιδιά της τάξης μου που έχουν το ίδιο όνομα και αποφασίζουμε μαζί πως θα ξεχωρίζει του καθενός.
  • Συνθέτω το όνομά μου με τα γράμματα που έχω στο φάκελο με το όνομά μου.
  • Αναγνωρίζω τα ονόματα των συμμαθητών μου και φτιάχνω το παρουσιολόγιο και το απουσιολόγιο της τάξης με βοηθό τον πίνακα της τάξης με τις φωτογραφίες και τα ονόματα όλων των παιδιών.
  • Γράφω το όνομά μου όπως μπορώ (η υπογραφή μου).
  • Αντιγράφω το όνομά μου από τον πίνακα της τάξης μου με τις φωτογραφίες και τα ονόματα όλων των παιδιών.
  • Γράφω το αρχικό του ονόματός μου
  • Γράφω το όνομα του φίλου μου στην ζωγραφιά που κάναμε μαζί.
  • Διακοσμούμε το αρχικό του ονόματός μας και φτιάχνουμε το δέντρο του σχολείου μας
  • Φτιάχνουμε έναν ήλιο για να συμβολίζει την ομάδα της τάξης μας και καθένας φτιάχνει την δική του αχτίνα με τον τρόπο που θέλει και γράφει το όνομά του.
  • Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και γράφω το όνομά μου.
  • Ζωγραφίζω μαζί με τον φίλο μου, εκείνος εμένα και εγώ εκείνον. Στη συνέχεια γράφουμε ο ένας το όνομα του άλλου.
  • Ζωγραφίζω και διακοσμώ το αρχικό του ονόματός μου.
  • Λέω το όνομά μου και κάτι που μου αρέσει
  • Ρωτώ τον φίλο μου το όνομά του, τι του αρέσει και τον παρουσιάζω στους άλλους. Μετά κάνει το ίδιο και αυτός για εμένα.
  • Διακρίνουμε τις διαφορές μεταξύ των παιδιών στην τάξη(μαλλιά, μάτια κ.λ.π.) και φτιάχνουμε λίστες με αυτά
  • Κάναμε το πρώτο μας πάρτυ
  • Γνωρίζουμε το σχολείο μας και του δίνουμε όνομα: «Το σχολείο της διασκέδασης». Στη συνέχεια όλοι μαζί το διακοσμούμε.
  • Φτιάξαμε τον πίνακα του σχολείου «αντιγράφοντας» τον γνωστό πίνακα του Φ.Λεζέ «Ανθρώπινες φιγούρες».
  • Φτιάξαμε μια μεγάλη καρδιά και την γεμίσαμε με παιδιά που αναπαριστούν καθένα από τα παιδιά του σχολείου.
  • Φτιάξαμε την πόλη μας, «την πόλη της αγάπης».
  • Μιλήσαμε για τις προσδοκίες μας από το Νηπιαγωγείο, τις ζωγραφίσαμε και τις αποθηκεύσαμε ώστε να τις ανοίξουμε στο τέλος της χρονιάς και να διαπιστώσουμε αν πραγματοπιήθηκαν.
  • Ορίσαμε πως θα λειτουργούμε στο σχολείο γράφοντας, ζωγραφίζοντας και υπογράφοντας τους κανόνες/οδηγίες της τάξης.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες των δραστηριοτήτων.

049
039
033
063
065
014
023
004
069
027
060
034
068
058
020
036
025
029
037
001
018
028
057
016
038
022
030
002
006
054
050
003
041
064
053
005
071
052
026
013
067
045
011
070
055
031
015
019
017
043
062
066
012
056
046
059
040
035
061
032
044
024
042
047
051
021

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο