Ο εαυτός μου

ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Λέω δυνατά το όνομά μου και κάτι που μου αρέσει.
  • Ρωτώ τον φίλο μου το όνομά του και τι του αρέσει. Στη συνέχεια λέω δυνατά το όνομα του φίλου μου και τι του αρέσει. Το ίδιο κάνει και αυτός για μένα(ζευγάρι).
  • Κοιτώ τον καθρέφτη και περιγράφω τον εαυτό μου.
  • Συζητάμε τι επιτρέπεται και τι όχι να κάνω στην τάξη, ώστε να μην ενοχλώ, να περνώ καλά, να γίνουμε όλοι φίλοι, να γίνουμε ομάδα(κανόνες της τάξης).

ΑΝΑΓΝΩΣΗ

  • Αναγνωρίζω το όνομά μου από τον πίνακα της ομάδας της τάξης μου, γιατί είναι κάτω από την φωτογραφία μου.
  • Αναγνωρίζω το όνομα μου ανάμεσα σε άλλα
  • Αναγνωρίζω το όνομά μου ανάμεσα σε άλλα και το τοποθετώ στον πίνακα παρουσιών
  • Αναγνωρίζω το συρτάρι μου από το όνομά μου
  • Αναγνωρίζω το αρχικό του ονόματός μου και το φωνάζω δυνατά
  • Βρίσκω λέξεις που αρχίζουν με το ίδιο γράμμα που αρχίζει το όνομά μου.
  • Βρίσκω και άλλα παιδιά της τάξης μου που έχουν το ίδιο όνομα και αποφασίζουμε μαζί πως θα ξεχωρίζει του καθενός.
  • Βρίσκω και άλλα παιδιά της τάξης μου που έχουν το ίδιο αρχικό γράμμα στο όνομά τους και φτιάχνουμε ομάδες.
  • Ψάχνω σε εφημερίδες και περιοδικά και βρίσκω το αρχικό γράμμα ή όλα τα γράμματα του ονόματός μου και τα κολλώ.
  • Συνθέτω το όνομά μου με τα γράμματα που έχω στο φάκελο με το όνομά μου.
  • Αναγνωρίζω τα ονόματα των συμμαθητών μου και φτιάχνω το παρουσιολόγιο και το απουσιολόγιο της τάξης με βοηθό τον πίνακα της τάξης με τις φωτογραφίες και τα ονόματα όλων των παιδιών.

ΓΡΑΦΗ

  • Γράφω το όνομά μου όπως μπορώ (η υπογραφή μου).
  • Αντιγράφω το όνομά μου από τον πίνακα της τάξης μου με τις φωτογραφίες και τα ονόματα όλων των παιδιών.
  • Γράφω το αρχικό του ονόματός μου
  • Γράφω το όνομα του φίλου μου στην ζωγραφιά που κάναμε μαζί.
  • Γράφουμε τους κανόνες της τάξης και τους υπογράφουμε.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

  • Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και γράφω το όνομά μου.
  • Ζωγραφίζω μαζί με τον φίλο μου, εκείνος εμένα και εγώ εκείνον. Στη συνέχεια γράφουμε ο ένας το όνομα του άλλου.
  • Ζωγραφίζω και διακοσμώ το αρχικό του ονόματός μου.
  • Ζωγραφίζω ή κόβω από εφημερίδες και περιοδικά και κολλώ τι μου αρέσει να κάνω και γράφω το όνομά μου.
  • Σχεδιάζουμε τόσα κομμάτια παζλ, όσα και τα παιδιά της τάξης. Δίνουμε ένα κομμάτι σε κάθε παιδί και ζητάμε να γράψει το όνομά του. Στη συνέχεια του ζητάμε να το διακοσμήσει όπως θέλει. Στην ολομέλεια παρουσιάζει καθένας το κομμάτι του. Έπειτα χωρίζουμε τα ονόματα σε ομάδες ανάλογα με το αρχικό των ονομάτων. Όσα κομμάτια δεν μπαίνουν σε κάποια ομάδα τα χωρίζουμε σε άλλες ομάδες ανάλογα με τα χρώματα που έχουν ζωγραφίσει τα παιδιά. Τέλος ενώνουμε τα κομμάτια με βάση το χωρισμό που έχουμε κάνει και τα κολλάμε σε χαρτί μέτρου. Διαπιστώνουμε πως κάθε κομμάτι συνδέεται με ένα άλλο και όλα μαζί συνδέονται μεταξύ τους φτιάχνοντας μια μεγάλη παρέα την παρέα της τάξης μας.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

  • Λέω το όνομά μου και κάτι που μου αρέσει
  • Ρωτώ τον φίλο μου το όνομά του, τι του αρέσει και τον παρουσιάζω στους άλλους. Μετά κάνει το ίδιο και αυτός για εμένα.
  • Χορεύουμε όλοι ένα τραγούδι. Σε κάποια στιγμή η δασκάλα χτυπά το ταμπουρίνο και γινόμαστε ζευγαράκια. Όταν το ξαναχτυπήσει χορεύουμε μόνοι μας. Στον επόμενο χτύπο γινόμαστε πάλι ζευγάρι με άλλο παιδί.

Εκτύπωση Email